30 Haziran 2014 Pazartesi

Brew Coffeeworks @ Sirkeci



Bu mekanla ilgili olarak," öyle bir kahve içtim ki üçüncü gözüm açıldı"  filan gibi bir cümle kurmayacağım. Çalışanlara on numara beş yıldız da vermeyeceğim. Ama hissediyorum ki ben buraya tekrar tekrar geleceğim. His dedim ya, işte sebep bu. Brew Coffeeworks'e ilk girdiğim andaki ilk intibah.Yüksek tavan, bordo kadife perde , turkuaz bir duvar, içeri bolca dolan gün ışığı, güzel ve yüksekliği dozunda bir müzik. Ve benim için burayı çok ama çok özel kılan karşımdaki duvarda zaman ötesi aşkım , arkeolog, müzeci, ressam Osman Hamdi Bey.

Bu bölgede, kilim deseni olmayan, gözünüzü yormadan çay kahve içebileceğiniz huzurlu bir kafe arayışınız varsa  sonlandırabilirsiniz artık.

Ottoman Legacy gibi  haşmetiyle insanı kucaklayan bir yapının altında yeralıyor Brew Coffeeworks. Ne iyi etmişler ki, tarihi bir bina, yüksek tavan gazına gelip  orada yine, yeni, yeniden bir Bilmemnepaşa Konağı ambiansı yaratmaya kalkışmamışlar. Aydınlatma aksesuarları, kısmen turkuaz duvarlar, bordo kadife perde, sırtınızı yasladığınız şık kadife yastıklar, bunlarla tarihi havayı muhafaza etmeyi başarmış ama yüksek tabureleri, girişteki yüksek masası, tezgahı , sade ve şık pasta dolabı ile modern olmuşlar.

Yedi buçuk TL civarında kahve, internet ayrıca mekan  tramwayın Sirkeci durağına çok yakın. Kitap okumak için ideal.Otelin kalantor müşterilerinden gelenler oluyor sıklıkla, onlar da Sultanhamet meydanını  kuru gürültüleriyle yıkan turistlerin yanında melek kalır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder