30 Haziran 2014 Pazartesi

Jamie's Italian @ Zorlu Center

Jamie's Italian @ Zorlu Center


Yağmurlu bir cumartesi günü karnım tok olduğu halde kahve ve tiramisu için Jamie'sdeydim. Gündüz vaktiydi ve çok kalabalık değildi. Sırf mekanı çok merak ettiğim için ve bir saat sonra bir çocuk doğum gününe gideceğimi ve orada da pasta yiyeceğimi bile bile siparişimi verdim. Kısa bir süre içinde tiramisu ve kahve geldi.Kahveyi getirirken birazını fincanın altındaki tabağa döken garson kız ," ay döküldü kih kih mih mih" yapti gitti.Kızı gözlerimle takip ettim, ama baktım hiç yeni bir fincan tabağı getirmek en azından peçete yetiştirmek gibi bir telaş içinde değildi. Başka bir garsondan kağıt peçete rica ettim. Bu tip restaurantlarda verdikleri mutfak bezi ölçülerinde ve genelde katır kutur bir kumaştan olan peçeteyle ağzımı mı silicem, dizime mi örtücem, eve götürüp çeyizime mi koyucam  belirsizliğinde  kayboluyorum.
Bu kadar laf edip, yemekle ilgili birşey söylemeden yorumu bitirsem ne anlamsız olur.
Tiramisu hem sunum hem de lezzet olarak şahaneydi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder