30 Haziran 2014 Pazartesi

Kanaat Lokantası @ Üsküdar

Kanaat Lokantası  @ Üsküdar


Kanaat Lokantası'na  son bir kaç gidişimde hep aynı şeyi düşündüm  ama sonra unutup yine gittim. Şöyle ki ; evet, yemekler güzel ama bence pahalı bir yer burası  yahu. Ya da ben Kanaat'i yanlış mı konumlandırıyorum? Burası  tarihi bir esnaf lokantası mıdır, yoksa  yabancılara  show yapacağımız turistik mekan mıdır ?

Kelli felli amcaların, hali vakti yerinde ailelerin geldiği, hiç bir yemek kartının geçmediği bir lokanta.

Bir ana yemek + bir cacık+bir kahve  eşittir 30 TL normal midir? Meşrubatı bırak su bile içmedim.

Ayrıca, geçen gidişimde yediğim ayva tatlısının üstündeki  sos, istenmeyen tüyler için klasik bir çözüm niteliğindeydi ve yanında gelen kaymakta ağır bir koku vardı.

Eyyy  Kanaat Lokantası, "tekke pilavı" denen o  güzellik de olmasa seni pas geçeceğim ama içinde kestane, nohut  ve  et  olan o  çok lezzetli  ve oldukça doyurucu  muhteşem yemek için yine gireceğim kapından. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder